Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya :) Jangan lupa datang lagi. Kalau tak kisah, tekan leww button Follow tu.

Sunday, May 13, 2012

TERIMA KASIH SAYANG . .

Assalamualaikum , hai kepada semua , actually nih post terbaru dalam tahun 2012 -.- . okay pada 2012 nih merupakan tahun peperiksaan buat aku , kakak , dan adik aku . HAHA . dan tahun 2012 juga merupakan tahun yang bahagia kepada aku sebab dikurniakan seorang gadis yang bernama Nur Aini Athirah yang menjadi orang tersayang aku . semenjak dia tiba dalam hidup aku , aku sentiasa gembira dan mudah mengawal emosi , tak seperti dulu . Dia seorang yang baik ,muslimah , comel (tuh mesti ade) , lawa , cantik , pretty , beautiful , (macam sama je) , dan lain lain lagi . I nak berterima kasih kat u sebab u telah penuhkan kekosongan dalam hati i . I harap kita dapat kekalkan hubungan kita sampai bila bila walaupun umur agak jauh berbeza sedikit . walaupun u kadang kadang agak degil tapi tuh biasalah . hahaha . sebenarnya banyak lagi nak cerita tapi mak dah suruh tidur . esok sekolah . haha .okay la bye. tc .and to athirah , iloveyousomuchhh. 

No comments:

Post a Comment