Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya :) Jangan lupa datang lagi. Kalau tak kisah, tekan leww button Follow tu.

Friday, July 29, 2011

Alone..but happy

hello..okay sekarang da 2 hari tinggal kat rumah sorg sorg..da rasa macam hidup bujang pulaa...ibu dgn ayah balik kampung sebab ada urusan....so, aku buat keputusan untuk tinggal sebab aku tak nak miss sukan, hari kantin dgn hari koku kat sekolah aku..lagipun aku masuk acara...4x100 m..alhamdullilah aku menang....lepas tu,aku tolong amer,kerol,zyra berniaga kat gerai dorg..dgm memakai topeng POWER RANGERS warna pink membawa bekas yang berisi coklat 'chew a choc' pergi ronda kat sekitar sekolah dgn akmal dgn kerol...malu pon adaa...tak ramai yang nak beli sebab gerai banyak sangat dan duit da habis...itula alasan dorg...balik ke gerai dgn baju basah sebab hujan sebelum tuhh...lepas tuhh...ade org gerai sebelah buat loghat dia..main belon macam budak budak...padan la gerai tak laku... :) aku rasa cukup sampai di sini...bye..

No comments:

Post a Comment